sobota 28. března 2009

Korejský hip hop - Volume 2

Je to skoro rok, co jsem nahrál svůj vlastní výběr korejského hip hopu. A protože mě vášeň pro korejské rýmy neopustila, naposlouchal jsem další várku dobrých desek a sestavil si výběr číslo dvě. Hlavním kritéria byla dvě, aby tu nebyl nikdo, kdo byl už v tom prvním a od každého interpreta jen jedna píseň. Pozorní si všimnou dvou výjimek, Dynamic Duo mělo už jeden song minule, ale nějak jsem si toho všimnul pozdě a nechtělo se mi je vyhazovat a potom tu jsou dvě věci od Epik High, ale ta první je jen půlminutové intro. Tagy jsem tentokrát nechal původní, včetně korejštiny. Hlavně kvůli správnému scrobllování na lastfm. Pro mobil nebo mptrojku si to když tak přetagujte dle libosti.

Stejně jako posledně jsem si trochu vyhrál s obalem, snad se líbí.


Velikost archívu: 85 MB
Délka: 01:03:48

1. Epik High - 서울, 1:13 AM (Short Piece) [Pieces, Part one]
2. Dynamic Duo - 길을 막지마 [Last days]
3. Chin Trigger – Bounce [New Real Hip-Hop]
4. Kinetic Flow - Zoom in 2 Seoul city [Challenge 4da change]
5. MC Rink - 소야곡 (feat. AV CREW) [Vol. 1]
6. Pe2ny - Alive (feat. 타블로, Yankie) [Alive soul cuts]
7. Minos - Ugly Talkin' (ft. Simon Dominic) [Ugly Talkin´]
8. Nodo - Off The Chain (feat. DM of YMGA) [The Rose]
9. Big Bang - How Gee [For the World]
10. Epik High – Breakdown [Pieces, Part one]
11. Jin Chi - 남아있어 (feat. The Quiett, Makesense) [Alivefuture]
12. URD - Love Is Gonna Save Us [URD]
13. 45RPM - 어기야 디어차 [Old Rookie]
14. Drunken Tiger - 행복의 조건 (희망승일) [Sky Is The Limit]
15. Bizniz (Young GM) - Love Of My Life (feat. L.E.O, E-Sens, Fana & The Quiett) [This Is Bizniz]
16. Leessang - 난 말이야... (Feat. Epik High, 현아) [백아절현]
17. DJ Son & Potlatch - Self Portrait [Black Swarms]

megaupload

rapidshare

Žádné komentáře: