pondělí 30. března 2009

Habib Koité v Akropoli

Přesně před týdnem jsem byl s jednou kamarádkou v Akropolis na koncertu malijského kytaristy a písničkáře Habiba Koitého. Nic jsem o něm dopředu nevěděl, ale jakoukoliv šanci zajít si na dobrou africkou hudbu vítám a šlo se. Nechce se mi to nějak sáhodlouze popisovat, byl by to stejně jenom výčet všemožných superlativů, takže nejsnadnější bude, když se mrknete na dvě kompletní písně, které jsem si natočil. Průměrná délka písní byla k deseti minutám, tyhle nejsou výjimkou. Výjimečné jsou spíše tím, že jde o to nejklidnější, co bylo ke slyšení.

Jedna historka od Habiba, který jimi prokládal písně. Moc si pochvaloval, že u nás mají na hotelu wifi, a to dokonce zadarmo. Internet byl prý hodně rychlý, takže si stáhnul film. Lidi si prý stahují jeho hudbu a neplatí za ni, tak on si u nás na hotelu stáhl film.

Pro lepší kvalitu si přepněte na HQ.





obr.: Jedna velmi neostrá, ale za to moje fotka.

Žádné komentáře: