pondělí 24. prosince 2007

Veselé vánoce

Právě jsem přijel z Istanbulu, je Štědrý den a tak všem hodným lidem a ještě víc těm, kteří si chodí počíst na moje stránky, přeju Veselé vánoce.

Na povídání o Istanbulu je ještě čas, první díl mám předběžně v plánu na čtvrtek, protože to budu v práci:) Návštěva Istanbulu bylo moje poslední cestování na delší dobu, takže se v příštím roce možná konečně donutím psát víc o těch filmech, jak stojí v záhlaví tohoto blogu. Samozřejmě o asijských a nejvíce o korejských. Ne, že by nebyly peníze, ale možná je budu potřebovat na něco jiného, takže s rajsováním je útrum. Někteří to už vědí, většina asi vůbec netuší, ale hlásím se na univerzitu. Jestli to výjde, to je ve hvězdách. Celkem se mi daří překonávat vrozenou lenost, zalátat ale mezery v inteligenci dá mnohem víc práce. I kdyby se to nepovedlo, tak učením a čtením člověk nic nezkazí. Klidně to zkuste, uvidíte sami:)

Poslední měsíc sem chodí docela dost lidí, takže díky vám za to. Díky vám se pořád snažím něco dělat (číst, vidět, slyšet, navštívit) a psát o tom, takže díky tomuto blogu vlastně žiju kulturněji než předtím, což je zajímavé zjištění.

Veselé vánoce

obr.: A stejně jako první fotka z Koreje byly noční rybáří, tak tady je první fotka z Istanbulu. Asi udělám nějaký cyklus o rybářích:)

Žádné komentáře: