čtvrtek 21. května 2009

Korejské středoškolačky

Se středoškolačkami jsem měl během wcyf fóra tu čest hned dvakrát. Poprvé to bylo na koncertu, který pro účastníky fóra připravili pořadatelé a na který mohl přijít kdokoliv. Vzhledem k tomu, že vystupovali například SG Wanabe a Big Bang, tak bylo publikum plné středoškolaček. Ty se pořádně rozvášnili až na konci koncertu, když na podium naběhli kluci z Big Bangu. Kdyby jim v tom nezabránili členové ochranky, určitě by vběhly až na podium. Křičely, co to šlo, a každou chvíli někdo volal, že někoho miluje. To jsem si připadal jako koncertu Lunetiku. Na tom jsem tedy nikdy nebyl, ale takhle nějak si to představuji. Ale vzhledem k tomu, že jsme v Koreji, tam na podium nepřilétly žádné kalhotky. Vlastně nepřilétlo vůbec nic, holky byly v pohodě. Kromě záchvatů jak na koncertu Michaela Jacksona nic nedělaly.

obr.: dlouho před začátkem koncertu už byly v hledišti skupinky natěšených středoškolaček. Všimnětě si skoro jednotného sestřihu.




Druhé setkání proběhlo poslední den fóra, kdy měla Kyung Hee University den otevřených dveří a v celém kampusu byly stovky uniformovaných středoškolaček. Díky uniformám se dali rozlišit od ostatních lidí na kilometr daleko. Dalším jejich společný m rysem bylo, že se nikdy nepohybovaly v menších skupinách než tak po deseti. A v této situaci jsem se se Sick family snažili odjet z kampusu do Soulu. Protože to byly naše poslední chvilky v krásném suwonském kampusu, tak jsme se samozřejmě fotili jako o život. To když spatřili středoškolačky, tak se hned začaly fotit s náma. Stačilo udělat malé gesto, ať se k nám přidají a během pár vteřin jste měli okolo sebe deset nadšením křičících středoškolaček. Snad to nebude znít jako samochvála, ale nejpopulárnějším objektem při focení jsem byl já, jako jediný blonďák široko daleko. Pravděpodobně šlo o mých patnáct minut slávy, protože v tu chvíli jsem si připadal jako rocková hvězda.

obr.: hustota středoškolaček na metr čtvereční bylo toho dne obzvlášť vysoká.


obr.: jedna z mnoha fotek, tady společně s Ran Ranem z Číny.


obr.: napadlo mě si takhle lehnout. Když jsem to udělal, holky začaly úplně pištět! A takováhle fotka z toho vzešla.

Žádné komentáře: