středa 26. září 2012

Půl vteřiny slávy


Jak jsem tu skoro před dvěma roky podrobně popisoval, byl jsem komparzistou při natáčení korejského válečného velkofilmu My way, nového filmu režiséra Pout války. Filmu to docela dlouho trvalo, než se objevil na dvd a první ohlasy byly velmi rozpačité (i v korejských kinech celkem vyhořel) a i nadále film dost rozděluje diváky. Takže jsem doteď neměl chuť se na film podívat, ale přepadla mě zvědavost a pustil jsem si aspoň scénu bitvy u Stalingradu. Na natáčení jsem strávil dva dny, natočit jsme mohli tak půl minuty materiálu, ale většinou jsem byl dost v pozadí. Naštěstí v jednou záběru jsem byl vedle kulometu a právě tahle scéna se ve finálním sestřihu objevila, takže jsem slavnej! Teda musíte mít hodně velký postřeh a dokázat mě poznat podle nosu, ale to většina z vás určitě dokáže. Máte na to asi desetinu vteřiny, ale to vycvičeného oku určitě stačí, ne? Konec dobrý, všechno dobrý. 

obr.: pár obrázků z natáčení pro připomenutí. Moje jáma, byl jsem úplně vlevo. 


obr.: muj výhled ze zákopu přímo do kamery. 


obr.: dlouhé čekání než se všechno připraví k natáčení. 


obr.: teď už záběry ze samotného filmu. Záběr ještě před vypuknutím střelby. 


obr.: o malou chvíli později. Kratičký záběr, ale opět jsem tam! Pořád lepší než kluci, co byli ve vzdálenějším zákopu.


obr.: o pár setin vteřiny později. Tady jsem asi nejrozpoznatelnější. 


Žádné komentáře: