pondělí 20. prosince 2010

Rybí trh Norjangdžin

Nedávno jsem byl s Honzou na rybím trhu Norjangdžin, který je nedaleko stejnojmenné zastávky na první lince soulského metra. Je to opravdu velký zážitek, hlavně pro nás suchozemce. Takovou spoustu plodů moře jsem snad nikdy neviděl. Mají tam i normální ryby, u kterých bych se konzumace nebál, ale převládají mořské plody a jiné rozličně hnusné věci vytažené z moře. Je to poměrně velký trh. Předpokládám, že v Soulu větší rybí trh není, ale možná se pletu. Prý si tam můžete nechat vybranou rybu hned uvařit a zkonzumovat, ale já jsem tam něco jako restauraci neviděl. Když už tam někdo něco jedl, tak to byli samotní trhovci. Podívaná na porcování, kuchání, stahování z kůže atd. byla občas docela krvavá a brutální, ale to je jaksi součást věci. Rozhodně doporučuju k návštěvě. A naprosto úžasně se tam fotí, protože je to všechno nesmírně zajímavý a navíc barevný, takže dnes to bude s velkou náloží fotek.

obr.: pohled na dva typické stánky.


obr.: v Koreji jsou větší rybí tržiště (v Pusanu), ale přesto je to velké tržiště.


obr.: ukázka různých škeblí, mají jich tam mnohem víc.


obr.: tohle už jsem párkrát na talíři měl, nic moc.


obr.: tyhle potvory mají všude, zkusil jsem lehce, ale nechutná mi to, je to jak žvýkat gumu.



obr.: tohle netuším, co to je. Nejspíš nakladané kousky ryb ala salád.


obr.: možná to tak nevypadá, ale tohle je obrovský sud.


obr.: tohle je snad největší hnus. A to to ještě nevidíte hýbat se.


obr.: pohled na podvozek velkého kraba. Prodavačka mi ho schválně otočila, když viděla, že si ho chci vyfotit.


obr.: netuším, možná nějaké nudle, ale z čeho?


obr.: z téhle fotky mě trochu mrazí a to ani nejsem vegetarián.


obr.: mňamka, co?


obr.: nějaký druh rejnoka, kterého tam vždy stáhli z kůže (už dávno mrtvého).


obr.: stánků s podobně nachystaným talířem syrového masa je tam spousta.


obr.: není nad to si v práci pospat.


obr.: nebo se podívat na svůj oblíbený seriál. Televize je v Koreji v každém krámě.


obr.: trochu divně naporcovaná ryba. A hlava zabalená sólo.


obr.: oběd. Měli byste cítit tu vůni, to byla paráda.


obr.: jeden ten talíř si Honza koupil, stál 160 korun. Pak snědl půlku a zbytek vyhodil, protože je to dost sytý a ne moc dobrý.


obr.: ty ryby plavou nějak divně. A ne, nebyly mrtvé, opravdu plavaly. Možná chcíply za pár minut.

1 komentář:

radobyelfka řekl(a)...

Velky velky ROFL nad popiskama obrazku!!!